Семерня О. М. Компетентнісний підхід: методична компетентність майбутнього вчителя фізики / О. М. Семерня // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3. - С. 77-84. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проілюстровано компетентністний підхід та описано дієвість як методичну компетентність вчителя фізики. На прикладах практичних занять з методики навчання фізики (МНФ) показано як її формувати. Проаналізовано наукову проблему теперішнього стану національної освіти, як такої, що потребує дієвого (а не формального) застосування професійних знань на практиці, у будь-якій сфері діяльності особистості, особливо в Україні. Описано як провокуємо студентів виявляти творчу активність на практичних заняттях. Дієвість практичних занять з методики навчання фізики підкріплюється високою якістю засвоєних знань і активним залученням до наукової діяльності через участь у наукових конференціях, виступах із доповідями, розробленням комп'ютерних програм із шкільної фізики, презентацій наукових доповідей, ефективним проходженням активної педагогічної практики - формуванням методичної компетентності вчителя фізики. Показано, що дієвість складається зі змістових компонентів як: слово, поняття, явище, процес, технологія. У процесі проведення практичних занять з методики навчання фізики, дієвість чітко та ефективно реалізовується через систематичну зміну видів пізнавальної діяльності майбутніх учителів і вирішення компетентнісно-світоглядних завдань. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|