Москальова Я. Ю. Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя гуманітарного профілю у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Я. Ю. Москальова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.Теоретико-експериментально досліджено педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя гуманітарного профілю у процесі професійної підготовки. Розкрито суть поняття саморозвитку майбутнього вчителя цього профілю. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя: формування спрямованості студентів на саморозвиток через використання потенціалу гуманітарних предметів, залучення студентів до суспільно-виховної роботи; оволодіння студентами технологією саморозвитку за етапами: діагностичний (самопізнання своїх властивостей, усвідомлення бар'єрів саморозвитку); проектувальний (засвоєння досвіду самопроектування, розробка програми самовдосконалення); змістово-практичний (реалізація програми саморозвитку - набуття необхідних знань, умінь, якостей); оцінно-корекційний (самооцінка та самокоригування власних дій). Уточнено критерії та показники успішності саморозвитку студентів. Доведено ефективність реалізованих педагогічних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА417027 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|