Цьось А. В. Рівень фізичної активності студентів вищих навчальних закладів / А. В. Цьось, Ю. Бергєр, О. С. Сабіров // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 202-210. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Мета роботи - визначення рівня фізичної активності (ФА) студентів вищих навчальних закладів. Використано методику The International Physical Activity Questionnaire (IPAQ) (міжнародний опитувальник ФА). Всього в педагогічному досліджені брало участь 395 студентів (хлопців) 1 - 4 курсів денної форми навчання Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки та Національного університету "Київський політехнічний інститут". У більшості респондентів (66,3 %) спостерігали низький рівень ФА. Майже чверть опитаних (26,9 %) мають середній рівень ФА та лише 6,8 % - високий. Високий рівень ФА є найнижчим у першокурсників (6 %). У процесі навчання дещо підвищилася кількість осіб із високим рівнем активності: на другому - 7,5 %; на третьому - 7,4 % і на четвертому - 6,5 %. Водночас таке зростання є незначним і суттєво не позначається на кількості локомоцій студентів. Обраний фах суттєво не впливає на рівень ФА молоді. Отже, встановлений рівень ФА є недостатнім і не сприяє підтриманню належного функціонального стану організму. Тренувальний ефект має високий рівень ФА, до якого належать самостійні або спеціально організовані заняття фізичними вправами. Але цей компонент ФА перебуває переважно лише у вигляді обов'язкових навчальних занять фізичними вправами. Якщо таких занять немає, тоді відсутній високий рівень ФА. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|