РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000587258<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мозолевич Г. Я. 
Вплив основних параметрів поїздопотоку на загальний прибуток залізниць / Г. Я. Мозолевич, А. В. Троян // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 3. - С. 58-76. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Робота спрямована на аналіз впливу таких параметрів, як кількість поїздів на дільниці та довжина вантажного поїзда, на загальний прибуток залізниці та визначення загального прибутку Придніпровської залізниці за основними дільницями пропуску поїздів. Необхідним є також визначення питомої ставки прибутку на 1 кілометр експлуатаційної довжини кожної окремої ланки залізничної мережі. Розроблено імітаційні моделі дільниць залізничного полігону та проведено моделювання пропуску вантажних поїздів. На основі одержаних результатів визначено залежності основних параметрів поїздопотоку та їх вплив на загальний прибуток залізниці. На основі проведених досліджень для визначення оптимальних маршрутів пропуску поїздів та вибору раціональних параметрів поїздопотоків було розроблено функції експлуатаційних витрат по кожній дільниці. За їх допомогою розраховано експлуатаційні витрати, дохід, загальний прибуток залізниці та визначено вплив параметрів поїздопотоку на економічні показники роботи залізничного транспорту. Визначено, що оптимальним є пропуск вантажних поїздів довжиною 53 - 56 умовних вагона, а завантаження дільниці повинно складати 75 - 85 % від наявної пропускної спроможності. Удосконалено технологію визначення загального прибутку залізниць на основі змінних параметрів поїздопотоків. Вперше визначено та запропоновано для використання при визначенні інвестиційної привабливості залізниць питому ставку прибутку на 1 кілометр експлуатаційної довжини дільниці у залежності від середньодобових розмірів руху. Розроблено імітаційні моделі окремих дільниць реального залізничного полігону Придніпровської залізниці. Використання розроблених імітаційних моделей дозволить аналітичним шляхом розрахувати економічний ефект від збільшення добового поїздопотоку. Впровадження моделей також допоможе виділити фактори, які впливають на прибуток залізниці по окремим дільницям пропуску поїздів шляхом визначення питомої ставки прибутку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського