РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000585795<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Паламар С. П. 
Формування предметних компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу / С. П. Паламар // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 34. - С. 198-207. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито шляхи формування предметних компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення української літератури, літературного краєзнавства та під час позакласного читання. Аргументовано, що ефективними методами в системі літературознавчої підготовки учнів є: група діалогічних методів, дослідницькі методи, група спеціальних методів, пов’язаних з аналізом художнього тексту. Обгрунтовано мовно-літературні параметри роботи з художнім текстом. Наголошено, що основними та найбільш доцільними прийомами роботи над виробленням умінь і навичок аналізу художнього тексту є: спостереження, стилістичний аналіз, використання елементів лінгвістичного коментаря.

Раскрыты пути формирования предметных компетентностей учащихся основной школы в процессе изучения украинской литературы, литературного краеведения и в ходе внеклассного чтения. Аргументировано, что эффективными методами в системе литературоведческой подготовки учащихся являются: группа диалогических методов, исследовательские методы, группа специальных методов, связанных с анализом художественного текста. Обоснованы языково-литературные параметры работы с художественным текстом. Подчёркнуто, что основными и наиболее целесообразными приёмами работы над выработкой умений и навыков анализа художественного текста являются: наблюдение, стилистический анализ, использование элементов лингвистического комментария.

The article specifies ways of forming pupils’ subject competences in the process of studying Ukrainian literature, local literature and during home reading. It is argued that the productive methods of teaching literary studies are the following: the group of dialogical methods, research methods and the group of special literary analysis methods. Language-literature features of working with fiction are substantiated. Emphasis is made on the following most efficient techniques of forming abilities and skills of fiction analysis: observation, stylistic analysis, and applying elements of linguistic commentary.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського