РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000581537<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яремчук С. В. 
Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога / С. В. Яремчук, М. О. Семікін // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 154-159. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

В рамках ділової гри, проведеної на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького виявлено рівні розвитку творчого професійного потенціалу особистості майбутнього педагога за допомогою штучно створених педагогічних ситуацій, кожна з яких мала багато варіантів вирішення. На основі аналізу результатів виявлено детермінантний зв'язок вибору змісту діяльності в залежності від розвитку та сформованості у студента професійної спрямованості: студенти з високим рівнем розвитку віддають перевагу позиціям демократичного типу, тобто вирішення конфлікту асертивним шляхом; студенти з середнім рівнем віддають пріоритет ситуаціям з авторитарно-жорстким типом керівництва; з низьким рівнем розвитку педагогічних здібностей – ситуації з авторитарно-демократичним стилем керування. Охарактеризовано особливості поведінкового прояву майбутніми вчителями рівнів розвитку творчого потенціалу під час вирішення запропонованих моделей педагогічних ситуацій.

В рамках деловой игры, проведенной на базе Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б.Хмельницкого изучены уровни развития творческого профессионального потенциала личности будущего педагога с помощью искусственно созданных педагогических ситуаций, каждая из которых имеет много вариантов решения. На основе анализа результатов выявлена детерминантная связь выбора содержания деятельности и профессиональной направленности у студента: студенты с высоким уровнем развития предпочитают позиции демократического типа, то есть решение конфликта ассертивным путем; студенты со средним уровнем отдают приоритет ситуации с авторитарно-жестким типом у руководства; с низким уровнем развития педагогических способностей - ситуации с авторитарно-демократическим стилем управления. Охарактеризованы особенности поведенческого проявления будущими учителями уровней развития творческого потенциала при решении предложенных моделей педагогических ситуаций.

In this article the problem of the creative potential development of future teachers’ personality by the method of cases considered. The idea of the fact that the case method is multipuppose in the development of personality’s creative pedagogical abilities is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського