Семенець-Орлова І. А. Проблемні аспекти державного управління освітніми змінами / І. А. Семенець-Орлова // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - 2015. - № 2. - С. 85-93. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано основні тенденції становлення теорії освітніх змін у США та Великобританії, визначено загальні засади та проблематику державного управління освітніми змінами в інформаційному суспільстві. Здійснено категоріальний аналіз теорії освітніх змін, детерміновано такі ключові поняття, як "освітня зміна", "освітня інновація", "державне управління освітніми змінами". Змістовно досліджено ключові ідеї з систем наукових поглядів різних теорій освітніх змін. Виокремлено ряд рекомендацій органам державної влади щодо організації ефективного впровадження освітньої зміни як соціально-політичного процесу з поставленим акцентом на особливих характеристиках зміни в освіті. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15105 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|