Малинович Л. М. Психологічні засади готовності дошкільників з порушеннями слуху до навчання в освітніх закладах різного типу : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Л. М. Малинович; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.Вивчено проблему забезпечення психологічної готовності дошкільників з порушеннями слуху до шкільного навчання. Розроблено основні концептуальні підходи до вивчення готовності дітей з особливостями психофізичного розвитку, з порушеннями слуху зокрема. Розроблено комплексну методику психодіагностичного вивчення психологічної готовності. Створено модель структурних компонентів психологічної готовності дошкільників з порушеннями слуху до навчання в школі. Виявлено загальні та специфічні проблеми виявлення показників психологічної готовності таких дошкільників в сучасній спеціальній психології та педагогіці. Встановлено взаємозв'язок рівнів сформованості готовності за п'ятьма компонентами (пізнавальним, мовленнєвим, мотиваційним, емоційно-вольовим та сенсомоторним). Запропоновано програму інтегративного психологічного супроводу забезпечення психологічної готовності дітей з порушеннями слуху до навчання в освітніх закладах різного типу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА414308 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|