РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573912<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корнят В. 
Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. Корнят // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 6. - С. 173-180. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано основні напрямки наукових досліджень процесу підготовки соціальних педагогів. Обгрунтовано роль діагностичних умінь як фактора формування професійної кваліфікації соціального педагога. Уточнено термін "формування" в науково-психологічній літературі. Визначено формування як розвиток і становлення особистості під впливом зовнішніх факторів, які спричинюють виникнення суперечностей. Досліджено стан сформованості діагностичних умінь у студентів фаху "Соціальна педагогіка" й уявлення студентів про структуру, зміст, форми діагностичних умінь та методи їх застосування. Визначено перелік фахових дисциплін, в межах яких слід організувати цілеспрямоване формування діагностичних умінь. Виокремлено причини недостатньої сформованості діагностичних умінь у майбутніх фахівців соціальної педагогіки.

Проанализированы основные направления научных исследований процесса подготовки социальных педагогов. Обоснована роль диагностических умений как фактора формирования профессиональной квалификации социального педагога. Уточнен термин "формирование" в научно-психологической литературе. Определено формирование как развитие и становление личности под влиянием внешних факторов, которые вызывают возникновение противоречий. Исследовано состояние сформированности диагностических умений у студентов специальности "Социальная педагогика" и представления студентов о структуре, содержание, формах диагностических умений и методах их применения. Определен перечень профессиональных дисциплин, в рамках которых следует организовать целенаправленное формирование диагностических умений. Выделены причины недостаточной сформированности диагностических умений у будущих специалистов социальной педагогики.

Analyzed are the main lines of research of the process of training of social educators. Substantiated is the role of diagnostic skills as a factor in the formation of the professional qualification of the social teacher. Clarified is the term "formation" in scientific and psychological literature. Defined are the formation and development of the personality under the influence of external factors that cause the occurrence of contradictions. Investigated is the condition of formation of the diagnostic skills of the students of "social pedagogy" and representations of students about the structure, content, forms and methods of diagnostic abilities of their application. Determined is the list of professional disciplines within which to organize purposeful formation of diagnostic skills. Highlighted is the lack of formation of the reasons for the diagnostic skills of the future specialists of social pedagogy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського