РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573692<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Левківський А. М. 
Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів фізики до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. М. Левківський // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 279-283. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розглянуто сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів фізики до контролю та оцінки навчальних досягнень школярів. Наведено приклади найоптимальніших методик оцінювання знань, умінь і навичок учнів. Визначено основні принципи створення традиційних систем оцінювання навчальних досягнень. Проаналізовано особливості використання рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізики. Окреслено переваги використання рейтингової системи у порівнянні з існуючими методиками контролю й оцінки знань, умінь і навичок. Визначено перспективи дослідження оцінювання навчальних досягнень учнів.

Освещены современные тенденции подготовки будущих учителей физики к контролю и оценке учебных достижений школьников. Приведены примеры оптимальных методик оценки знаний, умений и навыков учащихся. Определены основные принципы создания традиционных систем оценки учебных достижений. Проанализированы особенности использования рейтинговой системы оценивания учебных достижений учащихся в процессе профессионально-педагогической подготовки будущих учителей физики. Определены преимущества использования рейтинговой системы по сравнению с существующими методиками контроля и оценки знаний, умений и навыков. Названы дальнейшие перспективы исследования оценивания учебных достижений учащихся.

The article highlights the current trends of training future teachers of physics to the monitoring and evaluation of educational achievements of schoolchildren. The examples of best practice assessment of the knowledge and skills of students. The basic principles of traditional systems of evaluation of educational achievements. The features of the rating system for evaluation of academic achievements of students in vocational and educational training of future teachers of physics are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського