РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573652<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Блажевич Ю. І. 
Застосування вітагенних технологій на заняттях з релігієзнавства / Ю. І. Блажевич // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 14. - С. 82-87. - Бібліогр.: 14 назв - укp.

Висвітлено питання використання вітагенних технологій на заняттях з курсу релігієзнавства за темою "Релігія і мораль. Релігійна символіка". Визначено методику застосування вітагенних технологій на занятті, акцентовано увагу студентів на основних етапах становлення релігійної моралі, проведено порівняльний аналіз морально-етичних принципів і норм різних релігійних конфесій, розглянуто особливості зазначеної теми. У ході заняття групу було розподілено на підгрупи, розроблено відповідні завдання, проведено тестування. В ході підсумкового етапу студентам було запропоновано самостійно оцінити свою участь в заняттях і висловити власні думки, враховуючи свій життєвий досвід.

Освещены вопросы использования витагенных технологий на занятиях по курсу религиоведения по теме "Религия и мораль. Религиозная символика". Определена методика применения витагенных технологий на занятии, акцентировано внимание студентов на основных этапах становления религиозной морали, сделан сравнительный анализ морально-этических принципов и норм различных религиозных конфессий, рассмотрены особенности данной темы. В ходе занятия группа была разделена на подгруппы, разработаны соответствующие задачи, проведено тестирование. В ходе итогового этапа студентам было предложено самостоятельно оценить свое участие в занятиях и высказать собственные мысли, учитывая свой жизненный опыт.

Based on the documentary, archival and religion studies materials the questions of the usage of vitagenic technologies at the lessons of religion studies on the topic "Religion and Morality. Religious Symbols" are elucidated. It defines the methods of vitagenic technology usage in the classroom, puts an emphasis on the major stages of religious morality, provides comparative analysis of ethical principles and rules of various confessions, describes peculiarities of the mentioned topic. During the lesson the group of students was divided into subgroups that received spcifically developed tasks and was tested accordingly.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського