РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573533<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калачова Л. В. 
Ефективні шляхи підвищення кваліфікації викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Калачова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 170-181. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати порівняльного аналізу підвищення кваліфікації викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти за різними формами навчання: очною, очно-дистанційною та дистанційною за авторською програмою «Підготовка викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання». Порівняння проводилось за такими показниками, як кількість учасників, які завершили навчання, темпи навчання, якість тестового контролю засвоєння матеріалу курсу, якісні й кількісні показники виконання індивідуальних практичних завдань. Визначено основні переваги та недоліки кожної з форм навчання й визначено найбільш ефективну форму підвищення кваліфікації без відриву від навчального навантаження.

Приведены результаты сравнительного анализа повышения квалификации преподавателей институтов последипломного педагогического образования по разным формам обучения: очной, очно-дистанционной и дистанционной по авторской программе «Подготовка преподавателей институтов последипломного педагогического образования к применению аудиовизуальных средств обучения». Сравнение проводилось по таким показателям, как количество участников, которые завершили обучение, темпы обучения, качество тестового контроля усвоения материала курса, качественные и количественные показатели выполнения индивидуальных практических заданий. Определены основные преимущества и недостатки каждой из форм обучения и рекомендована наиболее эффективная форма повышения квалификации без отрыва от учебной нагрузки.

The article presents the results of comparative analysis of training for teachers of postgraduate pedagogical education institutes for various forms of training: full-time, full-time- distance and distance after the author's program "Teacher training of postgraduate pedagogical education institutes for use of audiovisual teaching aids." The comparison was done on such indicators as the number of participants who completed the training, the pace of learning, quality control test mastery of the material of the course, the qualitative and quantitative performance indicators of individual case studies. As a result, the article identifies the main advantages and disadvantages of each form of education and recommended the most effective form of in-servicetraining of the teaching load.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського