РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573505<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гриценчук О. О. 
Гендерний підхід у моніторингових дослідженнях ІК-компетентності учнів в освітній практиці країн Європи [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 5. - С. 20-28. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано гендерний підхід у моніторингових дослідженнях інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) учнів загальноосвітніх навчальних закладів у країнах Європи на сучасному етапі. Висвітлено результати досвіду таких міжнародних організацій як ООН, ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, Міжнародної асоціації оцінювання навчальних досягнень (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA), Організації Економічного Спiвробiтництва та Розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) щодо моніторингових досліджень ІК-компетентності учнів. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку.

Проанализирован гендерный подход в мониторинговых исследованиях информационно-коммуникационной компетентности (ИК-компетентности) учащихся общеобразовательных учебных заведений в странах Европы на современном этапе. Освещены результаты исследования зарубежного опыта международных организаций ООН, ЮНЕСКО, ЮНИСЕФ, Международной ассоциации оценивания учебных достижений (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA), Организации Экономического Сотрудничества и Развития ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) по мониторинговым исследованиям ИК-компетентностей учащихся. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития.

The article deals with the analysis of gender issues in monitoring studies of students’ information and communication competence ( IC-competencies) in european secondary schools at the present stage. There are highlighted the results of research of experience of international organizations, such as: UNDP, UNESCO, UNІSEF, The International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA, Organisation for Economic Co-operation and Development – OECD) on monitoring studies of students’ IC-competencies. There are identified peculiarities, common trends and future development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського