РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573493<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дементієвська Н. П. 
Застосування інтерактивних онлайнових моделювань при виконанні лабораторних робіт з фізики [Електронний ресурс] / Н. П. Дементієвська // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 4. - С. 27-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Сучасному вчителю фізики потрібно мати професійні компетентності, що спрямовані на використання інтернет-технологій, пов’язаних з фізичним експериментом. Недостатня кількість методичних матеріалів для вчителів українською мовою призводять до використання вчителями віртуальних лабораторій і комп’ютерних моделювань за традиційними методиками, а не за новітніми інноваційними сучасними педагогічними технологіями, що може обмежити їх використання і значно знизити їх ефективність. В українській методичній літературі практично відсутні відомості щодо оцінювання компетентностей, дослідницьких навичок учнів під час виконання ними лабораторних робіт. Описано окремі компоненти методики використання матеріалів веб-сайту з моделювань в шкільному фізичному експерименті та їх оцінювання, зокрема, під час виконання лабораторних робіт.

Современному учителю физики нужно иметь профессиональные компетентности, направленные на использование интернет-технологий, связанных с физическим экспериментом. Недостаточное количество методических материалов для учителей на украинском языке приводит к использованию учителями виртуальных лабораторий и компьютерных моделирований по традиционным методикам, а не по новейшим инновационным современным педагогическим технологиям. Это может ограничить их использование и значительно снизить их эффективность. В украинской методической литературе практически отсутствуют материалы по оценке компетентностей, исследовательских навыков учащихся при выполнении ими лабораторных работ. Описаны отдельные компоненты методики использования материалов сайта моделирования в школьном физическом эксперименте и их оценивания, в частности, при выполнении лабораторных работ.

Physics teachers should have professional competences, aimed at the use of online technologies associated with physical experiments. Lack of teaching materials for teachers in Ukrainian language leads to the use of virtual laboratories and computer simulations by traditional methods of education, not by the latest innovative modern educational technology, which may limit their use and greatly reduce their effectiveness. Ukrainian teaching literature has practically no information about the assessmentof competencies, research skills of students for the laboratory activities. The aim of the article is to describe some components of instructional design for the Web site with simulations in school physical experiments and their evaluation.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-252.43 + В3р(4УКР)2-253

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського