РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573288<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калачова Л. 
Основні складові професійної компетентності викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Калачова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1. - С. 82-86. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зміст поняття "компетенція", компетентність у вузькому сенсі визначено як наявність у людини компетенції. Відображено функції андрагога, виконання яких викладачем свідчитиме про наявність у нього андрагогічної компетентності. У структурі андрагогічної компетентності виділено такі складові, як спеціальна, соціальна та особистісна компетентність. Основні складові професійної компетентності викладача андрагога систематизовано та подано у вигляді таблиці, у якій кожна з трьох груп компетентностей (діяльнісні, комунікативні та особистісні) виступає як поєднання ключових (базових) та фахових (спеціальних) компонентів. Визначено поняття "компетенції" та виділено основні складові професійної компетентності викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Содержание понятия "компетенция", компетентность в узком смысле определена как наличие у человека компетенции. Отражены функции андрагога, выполнение которых преподавателем будет свидетельствовать о наличии у него андрагогический компетентности. В структуре андрагогический компетентности выделены такие составляющие, как специальная, социальная и личностная компетентность. Основные составляющие профессиональной компетентности преподавателя андрагога систематизированы и представлены в виде таблицы, в которой каждая из трех групп компетенций (деятельностные, коммуникативные и личностные) выступает как сочетание ключевых (базовых) и профессиональных (специальных) компонентов.

The concept of "competence" was considered, competence in the narrow sense was defined as the presence of competence. The andragogist's functions, the implementation of which by the teacher will indicate the presence of his andragogical competence, were reflected. In the structure of andragogical competence the components were allocated, such as special, social and personal competence. The main components of the professional competence of the teacher andragogist systematized and presented in a table in which each of the three groups of competencies (activity, communication and personal) acts as a combination of key (basic) and professional (special) components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського