РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000573208<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ліннік О. 
Завдання дослідно-рефлексивного характеру в організації виробничої педагогічної практики / О. Ліннік // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 25-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто виробничу педагогічну практику як етап становлення рефлексивно-дослідної компетентності майбутнього вчителя, формування його професійної суб’єктної позиції. Запропоновано введення дослідно-рефлексивних завдань у програму виробничої практики, під якими розуміємо дослідні завдання, що спонукають до рефлексії, самооцінки власної педагогічної діяльності, подальшого її аналізу та коригування. Викладено базові методи їх розроблення: ведення педагогічного щоденника, самоспостереження, обміну думками, “оцінка учнями”, аудіо- та відео спостереження. Підкреслено роль когнітивного моделювання, в основі якої - реалізація певної технології з одночасним коментуванням дослідно-рефлексивної діяльності майбутнього вчителя.

Рассмотрена производствення педагогическая практика как этап становления рефлексивно-исследовательской компетентности будущего учителя, формирования его профессиональной субъектной позиции. Предложено введение опытно-рефлексивных задач в программу производственной практики, под которыми понимаются исследовательские задачи, побуждающие к рефлексии, самооценке собственной педагогической деятельности, дальнейшего ее анализа и корректировки. Изложены базовые методы их разработки: ведения педагогического дневника, самонаблюдения, обмен мнениями, “оценка учениками”, аудио- и видео наблюдения. Подчеркнута роль когнитивного моделирования, в основе которой - реализация определенной технологии с одновременным комментированием опытно-рефлексивной деятельности будущего учителя.

The article deals with the production teaching practice as reflexive phase of development and research competence of future teachers, the formation their professional subject position. It is proposed to pilot the introduction of reflective tasks in the application of production practices and use methods of research and reflective of the future teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського