Чіжова Н. В. Роль іноземної мови в формуванні професійної мобільності майбутніх спеціалістів з реклами / Н. В. Чіжова // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 1. - С. 76-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Висвітлено суть професійної мобільності (ПМ) та обгрунтовано актуальність її формування в навчальному процесі у майбутніх спеціалістів з реклами. Визначено, що іноземна мова сприяє розвитку ПМ завдяки між предметним зв'язкам, комунікативній спрямованості та розвитку пізнавальних та особистісних якостей студентів. Розкрито особливості формування ПМ майбутніх спеціалістів з реклами. Проілюстровано практичне поєднання інтерактивних технологій та міжпредметних зв'язків під час вивчення іноземної мови професійного спрямування. Визначено основні компоненти навчального процесу та педагогічні умови формування ПМ студентів засобами іноземної мови.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"