Романюк Ж. Г. До питання використання мультимедійних технологій у викладанні англійської мови / Ж. Г. Романюк // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто варіанти застосування можливостей мультимедійних технологій під час навчання студентів професійної іноземної мови. Розкрито 3 основних напрями, які слід використовувати для розширення пізнавальних можливостей студентів. По-перше, це використання презентацій. Основним інструментом для оформлення презентації є програма "Power Point". По-друге, це застосування мультимедійніх можливостей мережі Інтернет. В основному використовуються наступні ресурси: "Альбом" (scrapbook), функції "Полювання за скарбами" (treasure hunt), постановка проблеми (subject sampler), список тематичних посилань (hotlist), форум. По-третє, це активна робота з блогами. В цій частині надається характеристика різних типів блогів, показується потенціал блогів у розвитку комп'ютерної грамотності та підвищенні рівня володіння англійською мовою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|