Іщенко Н. Г. Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено аспект стосовно рекламного тексту (РТ) та його форми вираження, соціального впливу, а також безпосередньо підходів щодо його вивчення. Розглянуто досить детально компоненти РТ. Наведено визначення усіх термінів, пов'язаних з рекламою, а також визначено роль РТ в суспільстві. Розглянуто класифікацію РТ за їх значенням у різних країнах світу, вплив на суспільство та людей безпосередньо. Встановлено особливості РТ та його прагматичний вплив. Визначено вербальні та візуальні компоненти, у структурі тексту виділяють один із способів комунікативної напруги й у текстовому, і в позатекстовому просторі, тобто в просторі того, хто сприймає цей текст. Щодо підходів до вивчення РТ, то виділяються та розглядаються наступні: пропозиційний, прагматичний та комунікативно-прагматичний. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ш107.70
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|