РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000571006<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іщенко Н. Г. 
Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено аспект стосовно рекламного тексту (РТ) та його форми вираження, соціального впливу, а також безпосередньо підходів щодо його вивчення. Розглянуто досить детально компоненти РТ. Наведено визначення усіх термінів, пов'язаних з рекламою, а також визначено роль РТ в суспільстві. Розглянуто класифікацію РТ за їх значенням у різних країнах світу, вплив на суспільство та людей безпосередньо. Встановлено особливості РТ та його прагматичний вплив. Визначено вербальні та візуальні компоненти, у структурі тексту виділяють один із способів комунікативної напруги й у текстовому, і в позатекстовому просторі, тобто в просторі того, хто сприймає цей текст. Щодо підходів до вивчення РТ, то виділяються та розглядаються наступні: пропозиційний, прагматичний та комунікативно-прагматичний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського