РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570462<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пригодій М. 
Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України / М. Пригодій // Вища шк.. - 2014. - № 8. - С. 47-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки фахівців і важливість вдосконалення професійної освіти. Обгрунтовано теоретичні положення рефлексивно-контекстного навчання та розкрито його можливості у процесі підготовки майбутніх фахівців. Висвітлено концепцію традиціоналізму освітньої системи та необхідність звернення до проблем рефлексії в системі професійної освіти. Акцентовано увагу на використанні різних типів рефлексії для аналізу ситуацій, що виникають за умов навчально-виховного процесу. Підкреслено, що спеціаліст, який здатний до рефлексії у виробничій сфері швидко приймає раціональні рішення та може їх описати для подальшого використання.

Рассмотрено проблемы подготовки специалистов и важность совершенствования профессионального образования. Обоснованы теоретические положения рефлексивно-контекстного обучения и раскрыто его возможности при подготовке будущих специалистов. Освещено концепцию традиционализма образовательной системы и необходимость обращения к проблемам рефлексии в системе профессионального образования. Акцентировано внимание на использовании различных типов рефлексии для анализа ситуаций, возникающих в условиях учебно-воспитательного процесса. Подчеркнуто, что специалист, который способен к рефлексии в производственной сфере принимает рациональные решения и может их описать для дальнейшего использования.

The problems of training and the need to improve vocational education. Theoretical position-reflexive learning context and reveals its capabilities in preparing future professionals. Deals with the concept of traditionalism educational system and the need to address the problems of reflection in the system of vocational education. Attention is focused on the use of different types of reflection to analyze situations arising under the educational process. It is emphasized that specialist capable of reflection in the manufacturing sector quickly takes rational decisions and can describe them for later use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б2 р(4УКР)3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського