РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000570437<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ланських О. 
Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / О. Ланських // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 109-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що інформатизація суспільства та комп’ютеризація діяльності людини загрожує надмірній інтелектуалізації особистості, перетворення її на користувача інтелектуальними навчальними системами. Ідентичність особи все частіше співвідносять із рівнем її комп'ютерної компетентності та поінформованості. Проаналізовано місце та роль мовних стратегій у системі державної освітньої політики. Обгрунтовано, що в Україні проблемою є не двомовність чи друга державна мова, а концентрація зусиль на опануванні щонайменше двох іноземних мов, розпочинаючи з початкової школи, та формування певної мовної компетентності уже на рівні базової освіти.

Указано, что информатизация общества и компьютеризация деятельности человека угрожает чрезмерной интеллектуализации личности, превращения ее в пользователя интеллектуальными учебными системами. Идентичность человека все чаще соотносят с уровнем ее компьютерной компетентности и осведомленности. Проанализированы место и роль языковых стратегий в системе государственной образовательной политики. Обосновано, что в Украине проблемой является не двуязычие или второй государственный язык, а концентрация усилий на освоении не менее двух иностранных языков, начиная с начальной школы, и формирование определенной языковой компетентности уже на уровне базового образования.

Computerization of Society and computerization of human activity threatens excessive intellectualization personality, transforming it into a user intelligent educational systems. The identity of the person is often correlated with the level of computer competence and awareness. In such a situation, the importance of cultural identity function of education. In this respect, language strategies become powerful political, economic and socio-cultural values. By analyzing the place and role of language policies in state education policy, believes that our country is not a problem bilingualism or second state language, bat focus on mastering at least two foreign languages, starting from elementary school, and the formation of a linguistic competence has at the level of basic education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського