РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000568570<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербанюк Л. 
Компетентнісний підхід до вивчення математики / Л. Щербанюк // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 3. - С. 27-29. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто використання компетентнісного підходу в навчанні математики, що забезпечує формування навчально-пізнавальної компетентності в учнів ПТНЗ. Зазначено, що навчально-пізнавальна компетентність охоплює елементи логічної, методологічної, загально-навчальної діяльності, що співвідносяться із реальними пізнавальними об'єктами. Висвітлено вміння, що входять до складу навчально-пізнавальної компетентності, та охарактеризовано напрями її формування, а саме: використання історичних відомостей, створення проблемних ситуацій, нестандартні уроки, завдання практичної спрямованості. Наведено завдання з практичним змістом, пов’язані із застосуванням математики. Підсумовано, що за умов використання у навчанні зазначених напрямів для більшості учнів математика перестала бути складним предметом.

Рассмотрено использование компетентностного подхода в обучении математике, обеспечивающего формирование учебно-познавательной компетентности у учащихся ПТУЗ. Указано, что учебно-познавательная компетентность охватывает элементы логической, методологической, обще-учебной деятельностей, что соотносится с реальными познавательными объектами. Освещены умения, входящие в состав учебно-познавательной компетентности, и охарактеризованы направления ее формирования, а именно: использование исторических сведений, создание проблемных ситуаций, нестандартные уроки, задачи практической направленности. Приведены задачи практического содержания, связанные с применением математики. Подытожено, что при использовании в обучении указанных направлений для большинства учеников математика перестала быть сложным предметом.

The usage of the competency approach in teaching mathematics in order to create educational and cognitive competence of students of vocational schools. Pointed out that the educational and cognitive competence covers elements of logical, methodological, general-educational activity correlated with real objects. Highlighted skills that make up the educational-cognitive competence, and characterized by the direction of its formation, namely the use of historical data, the creation of problematic situations, innovative lessons, practice-oriented tasks. Given the task of practical content related to the application of mathematics. Summarized that the use of these learning areas for the majority of students mathematics ceased to be a complex subject.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р22-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського