Шевченко С. В. Психолого-педагогічні умови підвищення розумової працездатності студентів-першокурсників в адаптаційний період : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. В. Шевченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20, [1] c. - укp.Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження розумової працездатності особистості, визначено специфіку цього феномена у першокурсників в адаптаційний період. Експериментально досліджено особливості розумової працездатності студентів і психологічні (нервово-психічна стійкість, адаптивність, ціннісна мотивація до навчання та ін.) та педагогічні (культура розумової праці студентів, ієрархічне входження в інтелектуальну діяльність, інноваційно-інтелектуальні техніки педагогічної діяльності тощо) умови її розвитку в період адаптації. Визначено критерії, рівні (високий, середній, низький) та показники зазначеного феномена. Обгрунтовано, розроблено, апробовано та впроваджено систему психолого-педагогічних заходів з підвищення рівня розумової працездатності студентів-першокурсників у період адаптації, доведено дієвість цієї програми. Наведено методичні рекомендації психологам і викладачам вищої школи з підвищення розумової працездатності студентів-першокурсників. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА415028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|