Унгурян І. К. Педагогічні умови виховання гуманних взаємовідносин вихователя і учнів початкових класів у групі продовженого дня : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. К. Унгурян; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.Вперше обгрунтовано педагогічні умови виховання гуманних взаємовідносин вихователя й учнів початкових класів у групі продовженого дня. Розкрито сутність поняття "гуманні взаємовідносини" - це такий вид відносин між членами колективу, який найбільш повно характеризує моральну цінність вихованця та передбачає вияв таких гуманних якостей як доброзичливість, чуйність, турботливість, дружелюбність, увага до інших людей, непримиренність до зла і жорстокості. Набули подальшого розвитку положення про педагогічні особливості становлення та розвитку гуманних взаємовідносин вихователя й учнів початкових класів у групі продовженого дня. Наведено інформацію про структуру гуманних взаємовідносин в процесі розвитку гуманних потреб, почуттів та поведінки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА414656 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|