Demkiv Ya. V. Methodological approaches to the "breakthrough" products pricing = Методичні підходи до встановлення ціни на "проривні" товари / Ya. V. Demkiv // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 799. - С. 41-46. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.
Уточнено поняття "проривних" товарів, їх характеристики та методику ідентифікації. Проаналізовано основні підходи до встановлення ціни на нові для ринку товари. Досліджено основні чинники, що впливають на формування споживної вартості "проривного" товару. Обгрунтовано застосування методики встановлення ціни на "проривний" товар на рівні його цінності, сприйнятої споживачами.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"