РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000559490<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Покорна Л. М. 
Інтелектуальна та особистісна готовність дитини до засвоєння другої мови / Л. М. Покорна // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 65. - С. 117-120. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання інтелектуальної та особистісної готовності дитини до засвоєння іноземної мови. Наголошено на залежності її інтелектуальної готовності до шкільного навчання від розвитку мислення, наочно-образного та словесно-логічного, вираження особистісної готовності – у ставленні до навчальної діяльності, складовими якої є навчальне завдання і дії контролю та оцінювання. Доведено, що засвоєння іншомовного спілкування дитини відбувається, переважно, через механізм наслідування та підкріплення, а створення соціально-мовленнєвого середовища сприяє стимуляції мовної активності дитини.

Рассмотрен вопрос интеллектуальной и индивидуальной готовности ребёнка к усвоению иностранного языка. Отмечена зависимость его интеллектуальной готовности от развития мышления – наглядно-образного и словесно-логического, а выражение личностной готовности - в отношении к учебной деятельности, компонентами которой являются учебное задание, действия контроля и оценки. Доказано, что усвоение иноязычного общения детьми младшего возраста происходит, в основном, через механизм повторения и закрепления, а создание социально-речевой среды способствует стимуляции речевой активности ребенка.

Considered the intellectual and individual readiness child to learn a foreign language. Specified on the dependence of his intellectual readiness for school training oflevel of word-logical and visually image-bearing thinking. And individual readiness is expressed in the child relation for educational actions, training operations, actions of control and estimation. It is proved that mastering of foreign communication is done by children by imitation repetition mechanism; also the establishment of socio-speech environment contributes to the stimulation of verbal activity of the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0 + Ш12-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського