Шиндировський І. М. Стимулювання продажу книжкової продукції в роздрібній торгівлі / І. М. Шиндировський // Поліграфія і вид. справа. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Досліджено теоретичні та практичні проблеми застосування різних інструментів стимулювання продажу в роздрібній торгівлі книжковою продукцією. Визначено стратегічні напрями подальшого розвитку активних форм просування книжкової продукції до кінцевого споживача за умов конкуренції.
Шифр НБУВ: Ж29709Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"