Присяжнюк Ю. Зовнішньополітичні технології ПР в процесі формування іміджу держави / Ю. Присяжнюк, І. Слободянюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Міжнар. відносини. - 2006. - Вип. 16. - С. 220-226. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Зазначено, що зростання ролі зовнішньополітичної ПР діяльності (ЗППРД) зумовлено поглибленням глобалізаційних процесів у всьому світі. Заходи зовнішньополітичного ПР держави пов'язані, перш за все, з формуванням її позитивного іміджу на міжнародній арені. Для ефективного здійснення ЗППРД є необхідною розробка ПР-програми державного брендінгу (ДБ) як комплексної праці з розробки національного бренду держави. Процес розробки державного бренду має багато спільного з розробкою комерційного бренду, але і має певні специфічні риси. Проблема національної ПР-кампанії ДБ та ефективного здійснення зовнішньополітичного ПР є надзвичайно актуальною для України на сучасному етапі, так як Україна належить до тих країн, які ще знаходяться у пошуку своєї унікальної бренд-ніші. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05 + Ф4(0)64
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28852/міжнар.відн. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|