РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000553291<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Виходець О. 
Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Проаналізовано інформаційно-енергетичні процеси, виявлено нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.3

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського