Виходець О. Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Розглянуто проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Проаналізовано інформаційно-енергетичні процеси, виявлено нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.3
Шифр НБУВ: Ж15184Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"