РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000553007<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Весельська Л. 
Особливості впливу політичної реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній / Л. Весельська // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 10. - С. 45-48. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості впливу політичної реклами на створення громадської думки, завдяки якій формується в електорату певна психологічна установка, здатна корінним чином вплинути на результати виборів в Україні. Розглянуто питання стосовно спроможності досягнення політичною рекламою певної мети, якщо вона не відповідає соціально-психологічній атмосфері суспільства, його очікуванням.

Рассмотрены особенности влияния политической рекламы на создание общественной мысли, благодаря которой формируется у электората определенная психологическая установка, способная коренным образом повлиять на результаты выборов в Украине. Рассмотрен вопрос, касающийся возможности достижения политической рекламой определенной цели, если она не соответствует социально-психологической атмосфере общества, его ожиданиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського