Весельська Л. Особливості впливу політичної реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній / Л. Весельська // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 10. - С. 45-48. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто особливості впливу політичної реклами на створення громадської думки, завдяки якій формується в електорату певна психологічна установка, здатна корінним чином вплинути на результати виборів в Україні. Розглянуто питання стосовно спроможності досягнення політичною рекламою певної мети, якщо вона не відповідає соціально-психологічній атмосфері суспільства, його очікуванням. Рассмотрены особенности влияния политической рекламы на создание общественной мысли, благодаря которой формируется у электората определенная психологическая установка, способная коренным образом повлиять на результаты выборов в Украине. Рассмотрен вопрос, касающийся возможности достижения политической рекламой определенной цели, если она не соответствует социально-психологической атмосфере общества, его ожиданиям. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|