РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000551662<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жуковська В. 
Оцінювання потенціалу соціального партнерства підприємства торгівлі / В. Жуковська, І. Миколайчук // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 6. - С. 96-105. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

З розвитком соціальної відповідальності бізнесу відбувається переосмислення ролі підприємств торгівлі як соціальних партнерів. Огляд наукових джерел з обраної тематики доводить теоретичну невідпрацьованість та практичну цінність впровадження методики оцінювання соціальних партнерів, які беруть участь у реалізації соціально орієнтованих проектів. Функціонуючі в Україні підприємства торгівлі ще не усвідомлюють у повному обсязі свою роль та відповідальність у соціальному розвитку держави, а також свої стратегічні інтереси, що формує у них потребу партнерства із державними та недержавними установами, організаціями у вирішенні соціальних проблем. Наукове визначення зазначених упущень актуалізує тему дослідження. Мета дослідження - обгрунтування методичного інструментарію оцінювання соціальних партнерів підприємств торгівлі для забезпечення реалізації соціально орієнтованих проектів. Діяльність сучасних підприємств торгівлі, орієнтованих на партнерство, грунтується на комунікаціях з представниками різних зацікавлених сторін, тому під час розроблення та реалізації різних соціальних проектів важливо оцінити соціальну привабливість партнерів-учасників та розробити практичний інструментарій надання підприємствам можливості ефективно реалізовувати свій потенціал. Відправним моментом формування показників оцінювання потенціалу соціальних партнерів є проблеми відкритості інформації щодо результатів діяльності підприємств торгівлі, які декларують себе як соціально відповідальні. Запропоновано методику оцінювання потенціалу соціальних партнерів щодо їх участі в реалізації проектів на основі сформованих показників та критеріїв, здійснено їх ранжирування за категоріями соціальної привабливості, що дозволить підприємствам торгівлі орієнтуватися у взаємному співробітництві на тих соціальних партнерів, які сприятимуть зростанню їх соціальної цінності. Висновки: з метою поліпшення інформаційної прозорості участі соціальних партнерів у реалізації соціально орієнтованих проектів розроблено методику оцінювання їх вибору за визначеними показниками та критеріями. Методика має практичну значущість для підвищення ефективності функціонування системи соціального партнерства в торгівлі. Достовірне інформування суб'єктів впливу на галузевому рівні про результати успішного партнерства забезпечує суттєві вигоди для публічного іміджу підприємств торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського