РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000551661<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маслова Н. 
Лідогенерація як складова клієнтоорієнтованості банку / Н. Маслова // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 6. - С. 84-95. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

У банківській діяльності в усьому світі основою ідеології спілкування є клієнтоорієнтованість, що передбачає створення повноцінного діалогу з клієнтами із застосуванням усіх технічних можливостей банку. Особливу актуальність набуває питання щодо інструментарію створення постійного потоку клієнтів банків шляхом поступової трансформації зацікавлених осіб у реальних споживачах банківських послуг. Мета роботи - теоретико-практичне обгрунтування сутності та значення процесу лідогенерації як обов'язкової складової клієнтоорієнтованості банку. Доведено, що ефективність діяльності сучасного банку безпосередньо залежить від ступеня його клієнтоорієнтованості, яка визначається наявністю: розробленої клієнтської політики; грунтовної сегментації клієнтів; моніторингу та оцінювання привабливості клієнтів, а також якості клієнтської бази; впровадження CRM-систем; створення систем управління якістю обслуговування клієнтів та її програмно-інформаційної підтримки; формування повноцінного асортименту клієнтоорієнтованих продуктів та сервісів для їх комфортного споживання; налагодження процесу інформування, пошуку, ідентифікації, "вирощування", залучення та утримання клієнтів (лідогенерації). Визначено, що банківська лідогенерація і це стратегія використання різних каналів комунікацій і систем супроводу клієнтів для генерації прогнозованого потоку зацікавлених та ідентифікованих осіб (лідів), готових до купівлі банківських послуг. Запропоновано схему процесу лідогенерації клієнтоорієнтованого банку, яка складається з чотирьох бізнес-процесів (генерація лідів, управління лідами, здійснення первинного продажу банківських продуктів, реалізація повторних продажів). Дослідження клієнтоорієнтованості банків України виявило практичну відсутність запроваджених ними технологій лідогенерації на відміну від практики російських банків. Визначено, що реалізація цього процесу можлива за умови поступового розвитку ринку Інтернет-послуг лідопровайдерів та інших посередників, а також інтеграції банків у соціальні мережі, пошукові системи та інші Інтернет-сервіси. Доведено, що успішність процесу лідогенерації напряму залежить від зваженої маркетингової стратегії, яка включає повний технологічний спектр можливостей вихідного, вхідного та індивідуального маркетингу банку. Висновки: розкрито сутність дефініції "банківська лідогенерація", її значення для досягнення клієнтоорієнтованості банку, обгрунтовано етапи та напрями її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.210 + У9(4УКР)262.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського