РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000551596<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Melnychenko S. 
Brand formation of tourist enterprises / S. Melnychenko, O. Avdan // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2012. - № 6. - С. 35-43. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Actual problems of brand formation and brand strategies are considered with regard to branch specificity. The process of brand building and brand management of tourist enterprises is highlighted. The process of brand strategies development is analyzed and directions of improvement of existing ones are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського