Овчаров С. М. Розвиток креативності майбутніх учителів інформатики в процесі виконання індивідуальних завдань / С. М. Овчаров // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 55. - С. 75-78. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто різні підходи до визначення креативності людини й описано можливі шляхи її розвитку в процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики, а саме: під час виконання студентами індивідуальних завдань. Виявлено можливості кредитно-модульної системи навчання щодо розвитку креативності майбутніх учителів. Рассмотрены разные подходы к определению креативности человека и описаны возможные пути ее развития в процессе профессиональной подготовки будущих учителей информатики, а именно: во время выполнения студентами индивидуальных заданий. Выявлены возможности кредитно-модульной системы обучения в процессе развития креативности будущих учителей. The article covers different approaches to the definition of a person's creativity and the description of the possible ways of development in the process of professional computer science teachers' training while students are performing individual tasks. The opportunities of credit-unit education system in the process of future teachers' creativity development are disclosed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + З970 р3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|