Левківський А. М. Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників / А. М. Левківський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 123-126. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів. Проведено методичний аналіз підготовки майбутніх учителів до використання різних систем оцінювання. Визначено відповідні психолого-педагогічні основи взаємопов'язаної діяльності учнів та учителів. Наведено результати експериментальних досліджень. Проанализировано оценивание учебных достижений учащихся. Проведен методический анализ подготовки будущих учителей к использованию разных систем оценивания. Определены соответственные психолого-педагогические основы взаимосвязанной деятельности учащихся и учителей. Приведены результаты экспериментальных исследований. The article under analysis deals with the evaluation system of students educational achievements. The methodological analysis of future teachers training to the given system is studied. The psychological-pedagogical basis of teacher-student interconnection is also figured out. The results of experimental investigation are given. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ю984.030.2-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|