Донік О. М. Реалізація змісту хімічних знань у шкільній навчальній літературі в Україні за комплексної системи навчання / О. М. Донік // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 145-147. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто підручникотворення з хімії в 1920-х - на початку 1930-х рр., у період, коли в українській школі панувала комплексна система навчання. Проаналізовано шкільні підручники з хімії, які широко використовувалися в навчальному процесі, акцентовано увагу на позитивних і негативних моментах щодо реалізації в них змісту хімічних знань. Рассмотрен процесс создания учебников по химии в 1920-х - в начале 1930-х гг., в период, когда в украинской школе господствовала комплексная система обучения. Проанализированы школьные учебники по химии, которые широко использовались в учебном процессе, акцентировано внимание на положительных и отрицательных моментах относительно реализации в них содержания химических знаний. The article examines the process of chemistry manuals development in 1920-s - the beginning of 1930-s during the period of complex educational system domination in Ukrainian school. School manuals on chemistry which were widely used in the educationalprocess of that time are analysed; author's attention is concentrated on positive and negative moments of chemistry knowledge content realization in them. Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|