РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539539<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Короткова Ю. М. 
Феномен диглосії грецького народу та його вплив на розвиток освіти (від витоків до початку XX ст.) / Ю. М. Короткова // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 69-78. - Бібліогр.: 4 назв - укp.

Досліджено виникнення та розвиток диглосії в Греції, а саме: співіснування двох різновидів грецької мови від доби античності і до початку XX ст. Проаналізовано соціокультурні та політичні чинники, які впливали на вирішення мовного питання в країні. Простежено вплив диглосії на розвиток освіти Греції. Використано документи, які засвідчили, що розвиток мовної освіти в Греції у XIX ст. був нерозривно пов’язаний із так званим «мовним питанням», яке протягом декількох століть було одним із ключових мовної політики країни і суттєво впливало на розвиток усіх сфер соціального життя греків, у тому числі й освіти. Надано оцінку феномену диглосії (двомовності), тобто існуванню двох різновидів (стилів) грецької мови. Віднайдено матеріали, які дозволили зробити висновок про те, що проблема диглосії з’явилась в Греції ще в елліністичну добу, проте особливої гостроти набула протягом XIX ст. Акцентовано увагу на тому, що мова стала предметом суперечок не лише науковців, але й політичних лідерів, від чого страждав насамперед грецький народ, сповільнювався розвиток освітньої галузі та культури загалом.

Исследовано возникновение и развитие диглоссии в Греции, а именно: сосуществование двух разновидностей греческого языка от эпохи античности и до начала XX в. Проанализированы социокультурные и политические факторы, которые влияли на решение языкового вопроса в стране. Прослежено влияние диглоссии на развитие образования Греции. Использованы документы, показывающие, что развитие языкового образования в Греции в XIX в. было неразрывно связано с так называемым «языковым вопросом», который в течение нескольких веков был одним из ключевых языковой политики страны и оказывал огромное влияние на развитие всех сфер социальной жизни греков, в том числе и образования. Дана оценка феномена диглоссии (двуязычия), т.е. существования двух разновидностей (стилей) греческого языка. Найдены материалы, которые позволили сделать вывод о том, что проблема диглоссии появилась в Греции еще в эллинистический период, однако особую остроту приобрела в течение XIX в. Акцентировано внимание на том, что язык стал предметом споров не только ученых, но и политических лидеров, от чего страдал прежде всего греческий народ, замедлялось развитие образования и культуры в целом.

Investigated the origin and development of diglossia in Greece, namely the coexistence of two species from Greek Antiquity to the beginning of XX century. Analyzed socio-cultural and political factors that influenced the decision of the language problem in the country. Traced the influence of diglossia on the development of education in Greece. Used documents showing that the development of language education in Greece in the XIX century was inextricably linked with the so-called "language issue", which for several centuries was one of the key language policy of the country and provided a huge impact on all spheres of social life of the Greeks in including education. The evaluation of the phenomenon of diglossia (bilingualism), ie the existence of two species (styles) Greek. Found materials that led to the conclusion that the problem of diglossia in Greece still appeared in the Hellenistic period , but especially acute acquired during the XIX century. The attention is focused on the fact that language has become a subject of controversy, not only scientists, but also political leaders, which suffered from before the Greek people, inhibits the development of education and culture in general.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ГРЕ) + Ш145-0 + Ш121(4ГРЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського