РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539537<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бухальська С. Є. 
Обгрунтування структури педагогічної компетентності викладача медичного коледжу / С. Є. Бухальська // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 5-12 . - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Актуалізовано значимість педагогічної компетентності викладача медичного коледжу у підготовці медичних працівників. Проаналізовано наукові дослідження щодо визначення структурних компонентів педагогічної компетентності викладачів ВНЗ немедичного профілю. Уточнено сутність терміна «компетентність». Виокремлено й обгрунтовано структурні компоненти педагогічної компетентності викладача медичного коледжу: ціннісно-мотиваційні, когнітивно-процесуальні, оцінювально-рефлексивні та творчі. Систематизовано професійні й особистісні характеристики викладача медичного коледжу, які вказують як на соціальне значення педагогічної професії у підготовці медичних працівників, так і на здатність викладача до професійного зростання, творчого розвитку, критичної самооцінки життєвого і педагогічного досвіду, досягнення високих рівнів педагогічної компетентності.

Актуализирована значимость педагогической компетентности преподавателя медицинского колледжа в подготовке медицинских работников. Проанализированы научные исследования по определению структурных компонентов педагогической компетентности преподавателей ВУЗ немедицинского профиля. Уточнена сущность термина «компетентность». Выделены и обоснованы структурные компоненты педагогической компетентности преподавателя медицинского колледжа: ценностно-мотивационные, когнитивно-процессуальные, оценочно-рефлексивные и творческие. Систематизированы профессиональные и личностные характеристики преподавателя медицинского колледжа, которые указывают как на социальное значение педагогической профессии в подготовке медицинских работников, так и на способность преподавателя к профессиональному росту, творческому развитию, критической самооценке жизненного и педагогического опыта, достижению высоких уровней педагогической компетентности.

Actualized significance of pedagogical competence of the medical college teacher in training health workers. Analyzed research on the definition of the structural components of pedagogical competence of teachers of higher educational institutions non-medical. Refined essence of the term "competence". Isolated and grounded structural components of pedagogical competence of the medical college teacher: value-motivational, cognitive and procedural, evaluative-reflective and creative. Systematized professional and personal characteristics of the teacher Medical College, which indicate both the social importance of teaching profession in the training of health workers and the ability of the teacher to professional development, creative development, critical self-evaluation of the life and teaching experience, achieving high levels of pedagogical competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.421 + Р11(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського