РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539532<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стеблецький А. Л. 
Актуальні проблеми функціонування педагогічної спільності / А. Л. Стеблецький // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 176-183. - Бібліогр.: 4 назви - укp.

Висвітлено проблему ефективної педагогічної діяльності, яка залежить від ступеня актуальності інваріантних функцій педагогічної спільності. Уточнено сутність поняття «інваріантні функції педагогічної спільності». Розглянуто соціально-психологічні феномени бар’єрного типу, які впливають на формування і розвиток суспільних структур. З’ясовано, що соціально-психологічні феномени бар’єрного типу впливають на формування і розвиток суспільних структур. Наведено результати проведеного анкетування громадян і педагогів з метою виявлення відношення пересічних громадян до вчителів і їх професійної діяльності та самих вчителів до себе, своєї роботи, її результатів. Визначено зовнішні і внутрішні умови та чинники функціонування педагогічної спільності. Продемонстровано результати ще одного анкетування вчителів, для виявлення їх поглядів на свою професію та педагогічну діяльність. Встановлено, що сучасні педагоги переймаються проблемами школи, але пошуки адекватної освітньої моделі більшість із них не здійснює. Свою працю оцінюють як важку і важливу, небажання виховувати і навчати учнів пояснюють тим, що головне для учнів навчитись досягати свого в житті, а не оволодіти знаннями, основами конструктивної взаємодії і моральності в школі, підміняючи виховання соціалізацією. Зроблено висновок, що відповідність „природних” функцій спільності суспільним потребам є однією з основних умов взаємопідсилення організаційних чинників функціонування педагогічної спільності.

Освещена проблема эффективной педагогической деятельности, которая зависит от уровня актуальности инвариантных функций педагогической деятельности. Уточнена сущность понятия «инвариантные функции педагогической общности». Рассмотрены социально-психологические феномены барьерного типа, которые влияют на формирование и развитие общественных структур. Выяснено, что процесс их актуализации зависит от учета соотношения между организационными и разрушительными факторами функционирования педагогической общности. Преодоление этих барьеров способствует адаптации функционирования педагогической общности в условиях динамических изменений в обществе. Приведены результаты проведенного анкетирования общественности и педагогов с целью выявления отношения граждан к учителям и их профессиональной деятельности, самих учителей к своей работе, ее результатам. Выявлены внешние и внутрение условия функционирования педагогической деятельности. Продемонстрированы результаты еще одного анкетирования учителей для выявления их взглядов на свою профессию и педагогическую деятельность. Установлено, что современные педагоги переживают за проблемы школы, но поиск адекватной образовательной модели для большинства из них не актуальны. Сделан вывод, что соответствие „природных” функций общности общественным потребностям является одним из условий взаимоусиления организационных факторов функционирования педагогической общности.

Lit problem effective pedagogical activity , which depends on the level of relevance of invariant functions pedagogical activities. Refined essence of the concept of "invariant functions educational community". Examined the socio-psychological phenomena, barrier-type that affect the formation and development of social structures. It was found that the process of updating them depends on analysis of the relations between organizational factors and destructive functioning educational community. Overcoming these barriers facilitates adaptation functioning educational community in terms of dynamic changes in society. Bringing the results of the survey of the public and educators to identify the relationship of citizens to the teachers and their professional activities, teachers themselves to their work and its results. Identified external and internal conditions of functioning of educational activities. Demonstrated by the results of another survey teachers to determine their views on their profession and teaching. Found that modern educators worry about the problems of the school , but the search for an adequate educational model most of them are not doing. Concluded that compliance with "natural" functions of community social needs have one of the conditions for mutual reinforcement of organizational factors functioning educational community.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського