РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539528<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Осадчий В. В. 
Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів / В. В. Осадчий // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 116-127. - Бібліогр.: 13 назв - укp.

Розглянуто види й особливості мультимедійних курсів, які доцільно застосовувати у процесі професійної підготовки майбутніх учителів за умов університетської освіти. Відзначено наступні технології: мультимедійні тренажери, навчальні ігри, засоби віртуальної реальності (лабораторії, практикуми, моделювальны середовища, світи). Виділено педагогічні умови, що сприяють залученню студентів в мультимедійне освітнє середовище. Висвітлено досвід розробки мультимедійних відео й аудіо лекцій, навчальних роликів і тренажерів. Запропоновано основні види таких курсів: мультимедійні лекції, практичні (семінарські, лабораторні) заняття, засоби контролю, реалізовані за допомогою електронних видань на базі спеціально розроблених комп’ютерних програм, мультимедійні матеріали для самостійної роботи, мультимедійні довідникові ресурси. З’ясовано, що мультимедійна наукова презентація припускає високу якість змісту та викладу матеріалу. Зроблено висновок, що мультимедійні технології є універсальними, їх можна використовувати у процесі професійної підготовки учителів будь-якого шкільного предмету, під час вивчення різних дисциплін ВНЗ, а також на лекційних, практичних (лабораторних, семінарських) заняттях, у самостійній роботі та науково-дослідній діяльності.

Рассмотрены виды и особенности мультимедийных курсов, которые целесообразно применять в процессе профессиональной подготовки будущих учителей в условиях университетского образования. Отмечены следующие технологии: мультимедийные тренажеры, обучающие игры, средства виртуальной реальности (лаборатории, практикумы, моделирующие среды, мира). Выделены педагогические условия, способствующие погружению студентов в мультимедийную образовательную среду. Освещен опыт разработки мультимедийных видео и аудио лекций, учебных роликов и тренажеров. Предложены основные виды таких курсов: мультимедийные лекции, практические (семинарские, лабораторные) занятия, средства контроля, реализованные с помощью электронных изданий на базе специально разработанных компьютерных программ; мультимедийные материалы для самостоятельной работы; мультимедийные справочные ресурсы. Выяснено, что мультимедийная научная презентация предполагает высокое качество содержания и изложения материала. Сделан вывод, что мультимедийные технологии являются универсальными, их можно использовать в процессе профессиональной подготовки учителей любого школьного предмета, при изучении различных дисциплин ВУЗ, а также на лекционных, практических (лабораторных, семинарских) занятиях, в самостоятельной работе и научно-исследовательской деятельности.

Сonsidered the types and characteristics of multimedia courseware, which is advisable to apply in the process of training future teachers in terms of university education. Noted the following technologies: multimedia simulators, educational games , virtual reality facilities (laboratories , workshops, modeling environment, the world). Allocated pedagogical conditions promoting immersion students in multimedia educational environments. Lit experience developing multimedia video and audio lectures, training videos and simulators. Proposed basic types of courses: multimedia lectures, workshops (seminars, laboratory) classes, controls implemented using electronic publications on the basis of specially designed computer software, multimedia materials for self-study; multimedia help resources. On the example of students studying special course "Web Development" disclosed educational environment conducive to the students' multimedia learning environment, drawing the structure of video lectures. Found that scientific multimedia presentation involves high-quality content and presentation. Inferred that multimedia technologies are universal, they can be used in the training of teachers of any school subject, the study of various disciplines of the university, as well as lectures, practical (laboratory, seminar) classes, in independent work and research activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського