РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539527<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мачинська Н. 
Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз / Н. Мачинська // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 107-115. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Проаналізовано дослідження вітчизняних науковців з проблем педагогічної освіти майбутніх фахівців за умов магістратури як у системі вітчизняних, так і в мережі зарубіжних ВНЗ. Уточнено сутність поняття «педагогічна освіта». Розкрито основні завдання реформування та розвитку вітчизняної педагогічної освіти за сучасних умов. Запропоновано шляхи розвитку педагогічної освіти шляхом створення системи педагогічної освіти, побудованої на основі національних надбань світового значення та усталених європейських традицій, що забезпечить формування педагогічних працівників, здатних здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, реалізовувати освітню політику як пріоритетну функцію держави. Розглянуто основні аспекти дослідження педагогічної освіти: децентралізація управління педагогічною освітою, розробка концептуальних засад педагогічної освіти з урахуванням факторів ринкового впливу, вироблення стандартів професійної педагогічної освіти, постмодерністські та соціал-конструктивістські моделі професійної педагогічної підготовки тощо.

Проанализированы исследования отечественных ученых по проблемам педагогического образования будущих специалистов в условиях магистратуры как в системе отечественных, так и в сети зарубежных ВУЗ. Уточнена сущность понятия «педагогическое образование». Раскрыты основные задачи реформирования и развития отечественного педагогического образования в современных условиях. Предложены пути развития педагогического образования путем создания системы педагогического образования, построенной на основе национальных достижений мирового значения и устоявшихся европейских традиций, что обеспечит формирование педагогических работников, способных осуществлять профессиональную деятельность на демократических и гуманистических принципах, реализовывать образовательную политику как приоритетную функцию государства. Рассмотрены основные аспекты исследования педагогического образования: децентрализация управления педагогическим образованием, разработка концептуальных основ педагогического образования с учетом факторов рыночного влияния, выработка стандартов профессионального педагогического образования, постмодернистские и социал-конструктивистские модели профессиональной педагогической подготовки и др.

Analyzed domestic scientists research on teacher education of future professionals in a magistracy system in domestic and international network of higher educational institutions. Refined essence of the concept of "teacher education". Disclosed the basic tasks of reform and development of the national teacher education in modern conditions. Prompted the development of teacher education by creating a system of teacher education , built on the basis of national achievement of global significance and established European traditions, will generate teaching staff capable of carrying out professional activities in the democratic and humanistic principles, implement educational policy as a priority function of the state. Focus on the main aspects of the study of teacher education teacher education decentralization of management, development of conceptual frameworks of teacher education with regard to the factors of market power, the development of vocational teacher education; postmodern and social constructivist model of professional teacher training, functional combination of theoretical and practical training of future teachers, improving professional skills of experienced teachers, research in terms of cooperation with the university teachers in professional development schools, ensuring academic freedom and intellectual self-expression and independence of the teacher in vocational teacher education, the creation of the National Council for accreditation of teacher Education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського