РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539524<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корнят В. С. 
Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 61-68. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розглянуто проблему використання тестового контролю в навчальному процесі педагогічного коледжу у ході підготовки майбутніх соціальних педагогів. Охарактеризовано види тестових завдань відповідно до різних рівнів складності. Встановлено, що тестові завдання першого рівня передбачають репродуктивну діяльність студента, в них подане завдання з «підказкою», умовно - це «учнівський» рівень діяльності. Тестові завдання другого рівня складності передбачають відтворення інформації, розв’язування задач, виконання типових завдань. Тестові завдання третього рівня складності передбачають уміння студентом висловлювати власну думку, аргументувати, застосовувати знання, уміння та навички за нових умов, у невивченій, незнайомій ситуації, у практичній діяльності. Тестові завдання четвертого рівня складності передбачають виконання творчих завдань за невідомим алгоритмом. Доведено, що під час їх розв’язання проходить продуктивна діяльність, умовно названа творчим рівнем діяльності. Запропоновано систему створення тестів і приклади тестових завдань для перевірки знань студентів на основі курсу «Основи психодіагностики». Наведено шкалу оцінки успішності знань, описано рівні та критерії, за якими здійснюється оцінювання. Розроблено модель тестового контролю майбутніх соціальних педагогів за умов педагогічного коледжу.

Рассмотрена проблема использования тестового контроля в учебном процессе педагогического колледжа при подготовке будущих социальных педагогов. Охарактеризованы виды тестовых заданий в соответствии с различными уровнями сложности. Установлено, что тестовые задания первого уровня предусматривают репродуктивную деятельность студента, в них представлены задачи с «подсказкой», условно - это «ученический» уровень деятельности. Тестовые задания второго уровня сложности предусматривают воссоздание информации, решение задач, выполнение типичных задач. Тестовые задания третьего уровня сложности предусматривают умение студентом высказывать собственное мнение, аргументировать, применять знания, умения и навыки в новых условиях, в неизученной, незнакомой ситуации, в практической деятельности. Тестовые задания четвертого уровня сложности предусматривают выполнение творческих заданий по неизвестному алгоритму. Доказано, что при их решении проходит продуктивная деятельность, названная творческим уровнем деятельности. Предложены система создания тестов и примеры тестовых заданий для проверки знаний студентов на основе курса «Основы психодиагностики». Приведена шкала оценки успешности знаний, описаны уровни и критерии, по которым осуществляется оценка. Разработана модель тестового контроля будущих социальных педагогов в условиях педагогического колледжа.

Consider the problem of using the test control in the educational process of pedagogical college in preparation for future social workers. Characterized test components in accordance with the different levels of complexity. Found that the first level of the test provide reproductive activity of the student, they presented a problem with the "hint" conditionally - a "Student" level of activity. Tests of the second level of complexity provide recreation information, solving problems, performing common tasks. Tests third level of complexity include student ability to express their own opinions, to argue, to apply knowledge and skills in a new environment, unexplored, unfamiliar situations in practice. Tests of the fourth level of complexity include the execution of creative assignments for unknown algorithm. Proved that solving them productive activity takes place called creative activity levels. The system of creating tests and examples of test items to test the knowledge of students on the basis of the course "Fundamentals of psycho-diagnostics". Given the scale of assessing the success of knowledge levels and described the criteria , on which the appraisal. Developed model of the test control future social teachers in terms of pedagogical college.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ч479.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського