РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539523<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Козак Л. В. 
Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 50-60. - Бібліогр.: с. 99-60 - укp.

Розглянуто сучасні підходи до визначення структури інноваційної педагогічної діяльності. Розкрито сутність поняття «інноваційна педагогічна діяльність». Наведено визначення поняття «інноваційна професійна діяльність викладача». Визначено структурні компоненти інноваційної професійної діяльності викладача ВНЗ: ціннісно-мотиваційний, когнітивно-інформаційний, операційно-діяльнісний, особистісно-креативний, науково-дослідницький, оцінювально-рефлексивний та розкрито їх зміст. Зроблено висновки про те, що інноваційна професійна діяльність викладача ВНЗ має бути спрямована на формування позитивної мотивації, набуття необхідних компетенцій для її здійснення, оволодіння інформаційною культурою, науковим пошуком тощо.

Рассмотрены современные подходы к определению структуры инновационной педагогической деятельности. Раскрыта сущность понятия «инновационная педагогическая деятельность». Приведено определение понятия «инновационная профессиональная деятельность преподавателя». Определены структурные компоненты инновационной профессиональной деятельности преподавателя ВУЗ: ценностно-мотивационный, когнитивно-информационный, операционно-деятельностный, личностно-креативный, научно-исследовательский, оценочно-рефлексивный и раскрыто их содержание. Сделаны выводы о том, что инновационная профессиональная деятельность преподавателя ВУЗ должна быть направлена ​​на формирование положительной мотивации, приобретение необходимых компетенций для ее осуществления, овладение информационной культурой, научным поиском и др.

Сonsidered modern approaches to determining the structure of innovative educational activities. Essence of concept "innovative teaching activities". Give a definition of "innovative teacher professional activities". Defined structural components of innovative professional activities of university teachers: a value-motivational, cognitive information, operational and activity, personality-creative, scientific-research, appraisal and reflective and disclosed their content. Made findings that innovative university teacher professional activities should be aimed at creating a positive motivation to acquire the necessary competence to implement it, the mastery of information culture, scientific research, the development of creative abilities and reflective thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського