РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539521<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаврилюк С. М. 
До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу / С. М. Гаврилюк // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: 14 назв - укp.

Розкрито значення дошкільного дитинства як сензитивного періоду у формуванні творчої особистості. Зосереджено увагу на необхідності спеціальної підтримки дитини, психолого-педагогічного супроводу, цілеспрямованого педагогічного керівництва творчою діяльністю з боку дорослих, створення педагогічних умов розвитку творчості дітей у ранньому дошкільному віці. Визначено організаційно-педагогічні умови розвитку творчості дітей раннього дошкільного віку. Розглянуто умови набуття дитиною сенсорного досвіду як основи творчості; врахування індивідуальних і вікових особливостей розвитку дитини; розвитку у дитини почуття гумору як основи творчості; наявності конструктивної взаємодії педагогів дошкільних навчальних закладів із сім’ями вихованців. Обумовлено, що проведення різноманітних форм творчої діяльності, в якій рівною мірою задіяні сили не лише вихованців, педагогів, а й батьків, дає відчуття значущості своєї праці кожній дитині, доповнює і посилює педагогічний вплив на вихованців. Зроблено висновок, що творчо обдарована дитина потребує педагога, готового побачити в ній творчу особистість, повірити у її талант, створити педагогічні умови для розвитку її творчих здібностей, подарувати їй щасливе дитинство та радість творчості.

Раскрыто значение дошкольного детства как сензитивного периода в формировании личности. Сосредоточено внимание на необходимости специальной поддержки ребенка, психолого-педагогического сопровождения, целенаправленного педагогического руководства творческой деятельностью со стороны взрослых, создании педагогических условий развития творчества детей в раннем дошкольном возрасте. Определены организационно-педагогические условия развития творчества детей раннего дошкольного возраста. Рассмотрены условия накопления ребенком сенсорного опыта как основы творчества, учет индивидуальных и возрастных особенностей развития ребенка, развития у ребенка чувства юмора как основы творчества и др. Обусловлено, что проведение различных форм творческой деятельности, в которой в равной степени задействованы силы не только воспитанников, педагогов, но и родителей, дает ощущение значимости своего труда каждому ребенку, дополняет и усиливает педагогическое воздействие на воспитанников. Сделано вывод, что творчески одаренный ребенок нуждается в педагоге, готовом увидеть в нем творческую личность, поверить в его талант, создать педагогические условия для развития его творческих способностей, подарить ему счастливое детство и радость творчества.

Disclosed the significance of the preschool as a sensitive period in the formation of personality. Focused attention on the need for specialized child support, psycho-pedagogical support, purposeful pedagogical management of creative activity on the part of adults, creating conditions for the development of pedagogical creativity of children in early school age. Defined organizational and pedagogical conditions of development of creativity of children of early school age. Accumulation conditions considered child sensory experience as the basis of creativity, taking into account individual and age-specific child development, development of the child's sense of humor as the basis of creativity , constructive interaction between teachers available pre-school students and their families . Determined to conduct various forms of creative activity in which equally involved forces not only students and teachers, but also parents , gives a sense of the importance of their work for every child, complements and enhances the pedagogical impact on pupils. Inferred that creatively gifted child needs a teacher, ready to see in him a creative person, believe in his talent to create pedagogical conditions for the development of his creative abilities, to give him a happy childhood and the joy of creativity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського