РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539432<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Куцак Ю. 
Драматичне виховання дітей та молоді країн західнослов'янського світу у світлі емпіричних досліджень (кінець ХХ - початок ХХІ століть) / Ю. Куцак // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 93-95. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено сутність драматичного виховання дітей та молоді Польщі, Чехії й Словаччини у контексті наукових здобутків кінця XX – початку XXI століть, висвітлено особливості естетичних моделей театрального виховання в цих країнах. Названо специфічні риси розвику театрального виховання в Чехії: відкриття значної кількості театрів, у тому числі й альтернативних, у містах і селищах, відстоювання національних свобод. Виокремлено негативні риси театрального виховання: непідготовленість випускників до роботи у театрі, обмеженість діяльності театральних шкіл театральною педагогікою, відсутність науково-дослідницької діяльності, ізоляція викладацьких кадрів від інтелектуально-педагогічних цінностей сучасного мистецтва. Охарактеризовано пріоритетні напрями мистецтва театру в Чехії, Польщі та Словаччині в рамках досліджуваного періоду: розширення культурних кордонів західнослов’янських країн з іншими країнами світу; виникнення нових форм театрального мистецтва (пластичний, музичний театр, театр жесту, фігур і тіней, малюнку, вогню та паперу тощо); проведення сукупності мистецьких заходів, зокрема традиційних фестивалів театрального мистецтва, організованих з метою популяризації театру серед молоді та орієнтованих на виховання особистості засобами сучасного театрального мистецтва (“Mistery of Krakow”, “Parade of stars”, “NITRA”, “Чудова вісімка”, “Феєрверк талантів”, “Натхнення”, “Драма. ua” тощо); оновлення змісту театральних постанов відповідно до вимог сучасного суспільства; популяризація театру в школі (залучення учнів до театральних постанов на заняттях, пришкільних драматичних театрів, їх регулярне відвідування тощо).

Исследована сущность драматического воспитания детей и молодежи Польши, Чехии и Словакии в контексте научных достижений конца XX - начала XXI веков, освещены особенности эстетических моделей театрального воспитания в этих странах. Названы специфические черты розвития театрального воспитания в Чехии: открытие большого количества театров, в том числе и альтернативных, в городах и поселках, отстаивание национальных свобод. Выделены негативные черты театрального воспитания: неподготовленность выпускников к работе в театре, ограниченность деятельности театральных школ театральной педагогикой, отсутствие научно-исследовательской деятельности, изоляция преподавательских кадров от интеллектуально-педагогических ценностей современного искусства. Охарактеризованы приоритетные направления искусства театра в Чехии, Польше и Словакии в рамках исследуемого периода: расширение культурных границ западнославянских стран с другими странами мира; возникновение новых форм театрального искусства (пластический, музыкальный театр, театр жеста, фигур и теней, рисунка, огня и бумаги и др.); проведение совокупности художественных мероприятий, в частности традиционных фестивалей театрального искусства, организованных с целью популяризации театра среди молодежи и ориентированных на воспитание личности средствами современного театрального искусства (“Mistery of Krakow”, “Parade of stars”, “NITRA”, “Великолепная восьмерка”, “Фейерверк талантов”,”Вдохновение”,”Драма. ua” и т.д.); обновление содержания театральных постановок в соответствии с требованиями современного общества; популяризация театра в школе (привлечение учащихся к театральным постановкам на занятиях, пришкольным драматическим театрам, их регулярное посещение и т.д.).

The article describes the essence of drama education of children and youth in schools in Poland, the Czech and Slovakia Republics in the context of cultural and educational achievements of the end of XX - beginning of XXI centuries. Key words: education of children and youth, drama education at school, theatre pedagogy, theatrical art.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського