Юркова Т. Ф. Казка – неперевершений засіб формування в учнів середнього підліткового віку екологічних цінностей / Т. Ф. Юркова // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 61. - С. 157-162. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Висвітлено особистісно орієнтовані підходи до взаємин школярів із природою, побудовані на суб’єктних ставленнях у системі педагог - підліток, підліток - підліток, підліток - природа. Проаналізовано доцільність використання екологічних казок під час вивчення дисциплін природничого та гуманітарного циклів. Представлены личностно ориентированные подходы к взаимоотношениям школьников с природой, построенные на субъективных отношениях в системе педагог - подросток, подросток - подросток, подросток - природа. Проанализирована целесообразность использования экологических сказок во время изучения дисциплин естественного и гуманитарного циклов. Presented the personality-oriented approaches to the relationship between schoolchildren and nature, built on subjective relations in the system of teacher - teenager, teenager boy, teenager - nature. The feasibility of using environmental stories while studying natural sciences and humanities cycles is analyzed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|