Гловин Н. М. Інноваційні форми організації дослідницької діяльності майбутніх аграрників на заняттях з хімії / Н. М. Гловин // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 45-48. - Бібліогр.: 9 назв - укp.Розглянуто питання формування дослідницьких умінь на заняттях з хімії за умов особистісно-орієнтованого навчання. Досліджено вплив особистісно-орієнтованого підходу на рівні сформованості дослідницьких умінь у майбутніх аграрників. Зауважено, що для того, щоб сформувати дослідницькі вміння на заняттях з хімії потрібно розпочати роботу з експериментальних умінь за рівнями, що відповідають особистим досягненням студентів. Рассмотрены вопросы формирования исследовательских умений на занятиях по химии в условиях личностно-ориентированного обучения. Исследовано влияние личностно-ориентированного подхода на уровне сформированности исследовательских умений у будущих аграриев. Отмечено, что для того, чтобы сформировать исследовательские умения на занятиях по химии нужно начать работу с экспериментальных умений по уровням, соответствующим личным достижениям студентов. The paper considers the formation of research skills in the classroom for chemistry in student-centered learning. Classification experimental skills in chemistry, their characteristics and relationship with research skills are posted. Prospects of forming such tasks using abilities-drawings are provided. Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|