РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000536169<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ashmarina S. I. 
Improving marketing information system of an industrial enterprise as the most important element of change management system / S. I. Ashmarina, E. V. Pogorelova, A. S. Zotova // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 11. - С. 348-354. - Бібліогр.: 354 назв. - англ.

Обгрунтовано елементи маркетингових інформаційних систем, чинників їх удосконалення з метою більш ефективного проведення змін на підприємстві. Запропоновано авторську модель маркетингової інформаційної системи підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського