Лавров А. І. Інтеграція знань як наукова категорія / А. І. Лавров // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 23. - С. 17-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Досліджено питання інтеграції знань в освітній діяльності для подолання фрагментарності світогляду випускників школи у зв'язку з предметоцентризмом. Зауважено, що предметоцентризм не протистоїть інтеграції, а діалектично взаємопов'язаний із нею. Охарактеризовано внутрішньопредметні інтеграційні механізми: метамова, акцентуація змісту, завдання правил поведінки та креолізація навчальних мов. Розглянуто поняття фундаментальних освітніх об'єктів (А. В. Хуторський), виділено способи їх віднайдення. Визначено моделі реалізації інтеграції знань в навчанні. Исследован вопрос интеграции знаний в образовательной деятельности для преодоления фрагментарности мировоззрения выпускников школы в связи с предметоцентризмом. Замечено, что предметоцентризм не противостоит интеграции, а диалектически взаимосвязанным с ней. Охарактеризованы внутрипредметные интеграционные механизмы: метаязык, акцентуация содержания, задание правил поведения и креолизация учебных языков. Рассмотрено понятие фундаментальных образовательных объектов (А. В. Хуторской), выделены способы их нахождения. Определены модели реализации интеграции знаний в обучении. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.211.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|