РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528865<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полицяк Н. 
Моделі навчання обдарованої молоді Джозефа Рензуллі / Н. Полицяк // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості використання прискореного та збагаченого навчання обдарованих і талановитих школярів, моделі навчання обдарованої молоді (Тріада збагачення), запропоновані професором Дж. Рензуллі (США). Цю модель, засновану на поведінковому визначенні здібностей, подано як варіант вирішення проблеми навчання обдарованих дітей за умов звичайної школи, як поєднання різно- та однорівневих груп, що дає альтернативу цим двом полярним варіантам. Названо такі переваги моделі: зміни, що відповідають потребам обдарованих дітей, стосуються всіх компонентів навчальних програм (змісту, процесу, результату); із врахуванням емоційних потреб дітей проходить індивідуалізація на основі стилів навчання. Охарактеризовано три види збагачення навчальних програм та дві складові моделі. Наведено таблицю компонентів моделі збагачуваної навчальної програми. Описано іншу ефективну організаційну форму збагачення навчання – літні й зимові програми (школи, табори), подано їх три модифікації. З’ясовано, що завдяки подібним моделям навчання обдарованої молоді освітньому середовищу забезпечуються умови для підвищення їх упевненості у власних здібностях, подальшому розвитку, досягненні успіхів у різних видах діяльності.

Рассмотрены особенности использования ускоренного и обогащенного обучения одаренных и талантливых школьников, модели обучения одаренной молодежи (Триада обогащения), предложенные профессором Дж. Рензулли (США). Эта модель, основанная на поведенческом определении способностей, представлена как вариант решения проблемы обучения одаренных детей в условиях обычной школы, как сочетание разно- и одноуровневых групп, и дает альтернативу этим двум полярным вариантам. Названы следующие преимущества модели: изменения, отвечающие потребностям одаренных детей, касающиеся всех компонентов учебных программ (содержания, процесса, результата); с учетом эмоциональных потребностей детей осуществляется индивидуализация обучения на основе стилей обучения. Охарактеризованы три вида обогащения учебных программ и две составляющие модели. Приведена таблица компонентов модели обогащаемой учебной программы. Описана другая эффективная организационная форма обогащения обучения – летние и зимние программы (школы, лагеря), также представлены их три модификации. Выяснено, что благодаря подобным моделям обучения одаренной молодежи в образовательной среде обеспечиваются условия для повышения их уверенности в собственных способностях, дальнейшем развитии, достижении успехов в различных видах деятельности.

The features of the use of accelerated and enriched teaching gifted and talented students, gifted youth training model (Triad enrichment), which suggested that Professor Joseph Renzulli (USA). This model is based on determining the behavioral abilities, represented as a solution to the problem teaching gifted children in ordinary schools, as a combination of multi-level and single-level groups, provides an alternative to these two polar cases. It’s identified the following advantages of the model: changes to meet the needs of gifted children, apply to all curriculum components (content, process, result); taking into account the emotional needs of children passes individualization based on learning styles. Characterized by three types of enrichment curriculum and two components Renzulli model is a table model components enriched curriculum. Describes other effective organizational form of enrichment courses – summer and winter programs (school (camp), represented by their three modifications. Was found that due to such teaching models gifted youth education environment provides the conditions for increasing their confidence in their own abilities, further development, achieve success in various activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського